Start!

Jaha, då har man skaffat blogg då! och jag som trodde att jag aldrig skulle göra det, men så blev det!
Jag måste erkänna att jag verkligen inte gillar bloggar, men jag vill ha någonstans att lägga upp mina egna bilder som jag tecknat och har hört att det här ska vara en bra plats för det, så jag gör ett försök så får vi se hur det går!

Jag kommer inte att vara en så aktiv bloggare, men jag ska försöka lägga upp bilder lite då och då! och som jag skrev så kommer det mest att vara bilder som jag själv målat/ritat,  lite bilder från min fritid å kanske en å annan på mig själv!

Och ni får ha lite tålamod med att bloggen inte ser så fin ut än, men jag har inte förstått mig på det här än, så det kan ta lite tid innan jag får ordning på den och får den att se snygg ut, men ska fixa det!

nu ska jag titta runt å se ifall jag kan förstå mig på det här!
Och sen ska jag iväg och jobba!

Ha en bra kväll!




Jag börjar med att lägga upp en bild som jag målade för ett tag sen.  Bilden är målad med flytande tusch :)


Här är en bild som jag målade för ett tag sen
Den är målad i flytande tusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0