saknat!

haha, jag måste bara göra ett litet inlägg om tre personer som jag saknar och om en annan sak!



Nr 1
Min lillebror Aron, som på den här bilden och alla andra bilder man
har på han ser väldigt "normal" ut ;)  xD <33
Du är saknad!




Nr 2
Ellan, du är oerhört saknad!
En helt underbar person!
Hoppas du har det bra uppe i dom norra skogarna ;)
(förlåt, la upp denhär bilden utan att fråga>.< )




Nr 3
Linn, även fast vi bor nära så är det tråkigt att vara hemma och vara
sjuk och missa vårt flumm i skolan! xD <3



Nr 4
Mitt röda hår >.<
Det är enormt saknat!  Men förr eller senare kommer
jag att vara rödhårig igen, för det är det jag trivs med!
Är rödblond nu, men vill vara knallröd, som på bilden!
Det är en bild som jag tog förut med syrrans kamera
och som hon fixade till, men färgen som är där
stämmer helt så som den var förut! ;) :)<3


Sådär ja, där var min lilla lista!
fast det finns mycket mer jag saknar, har dock inte bild på mer än såhär! :(
(fast jag saknar allt lika mycket, ordningen har inget med hur mycket jag saknar nån med att göra, allt är lika mycket saknat! xD )

Nä, ha en fortsatt trevlig dag nu! :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0