Tack syrran :)

Som ni ser så har min design på min blogg ändrats, å detta tack vare min lillasyrra!! Blev väldigt nöjd :)
så tack för hjälpen! :)

http://fotopic.blogg.se/


Just nu gör jag inte särskillt mycket, vaknade ganska nyss >.<
Det blir en ganska lugn dag idag, som igår, bara vara hemma och ta det lugnt, å ja, plugga lite oxå!

Tänkte lägga upp lite mer bilder som jag målat, dock inte nyligen, är fortfarande gamla bilder!





Den här var ungefär ett år sen jag målade, den är målad i
flytande tusch. Det var en bild uppgift som vi skulle göra
i skolan, och sen såg min syrra den å sa att hon ville ha en sån
när hon fyllde år, så jag tog å målade en stor sånhär tavla till henne
den är ungefär 1meter åt varje håll!
Denna bild är dock inte den, det är en mindre tavla som jag målade
åt mig själv!
Lägger kanske upp den större tavlan på bil sen!



Den här var väldigt länge sen jag ritade, och det syns, den
är inte så bra gjord, men jag var nöjd då, och det är kul att se utvecklingen :)


Ha en bra dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0