Gott nytt år!

Jaha, då var detta året slut, och när jag ser tillbaka på det så har det varit ett väldigt bra år, visst var det en del som inte var bra, men i det stora hela så har det varit ett bra år, och jag är valdigt glad för alla nya människor jag lärt känna :)
Och så träffade jag ju min underbara pojkvän vilken är bland det bästa som hänt mig :D <3

Tog lite ego bilder med min kamera och lekte lite med ljuset sen på datorn, så här är lite bilder på hur jag ser ut idag :)






Gott nytt år på er alla och hoppas att ni får en super härligt avslut på det gamla året och
en suverän start på det nya :D <3

Kommentarer
Postat av: Maria Pettersson

Gott nytt år gumman :D <3

2010-12-31 @ 17:45:24
URL: http://mmariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0