Måndag!

Den här natten var den konstigaste på länge, jag kunde iinte sova på hela natten, och när jag väl somnade drömde jag mardröm och sen efter den kunde jag inte somna igen, och sen var det dax att gå upp till skola!
Just det var kanske inte så konstigt, men det konstiga är att det är väldigt många som sa att inatt kunde dom inte sova!
Var det någon mer som inte kunde sova inatt?
Var det fullmåne eller vet någon vad som hände? :S
Man vart iallafall inte så munter när man tittade ut idag och det var helt dimmigt och grått ute och dessutom så spöregnade det :(

Men det var ändå en rätt så bra dag! Testade på att dreja på bilden idag, haha, det var skoj, även om mitt första försök såg ut som något en 3 åring hade gjort, men det andra vart lite bättre, men det var kul iallafall :)
Ska ta bild på det sen och lägga upp :)

Måste bara tacka oxå för alla kommentarer jag har börjat fått, uppskattar dom verkligen :)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: lailal

Den har varit bra :)utom att mitt lilla hjärta har tagit spruta =/ han blev såå leden :S



Hur har din dag varit ?=)

2010-11-15 @ 22:16:03
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0