Happy valentine!

Denna dag har varit väldigt bra, otroligt vackert väder ute, och fullt med kärlek i luften och vetskapen om att min pojkvän kommer hit imorgon, kan det bli så mycket bättre? :D <3
Alla hjärtans dag är en dag som jag uppskattar väldigt mycket, en dag att ägna åt någon man tycker mycket om, oavsett om det är ens pojkvän, flickvän, vän, mamma, pappa, släkt, någon betydelsefull, eller varför inte sig själv!! Så hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag :)

Idag vart jag klar med mitt lilla mini projekt på skolan, då man skulle utsmycka ett valfritt ställe på skolan :)
Så här kommer lite bilder på hur det blev :)



Såhär såg det ju ut från början :)



Och här har vi plumparna färdig brända och målade :)



Och sen denna lilla blåa figur som jag tycker blev att se ut som en liten
panda björn :)



På plats :) väldigt suddig bild, det sitter i ett fönster väldigt högt upp
så ja, vart svårt att få en riktigt bra bild!



Vart helt klart nöjd med det :)

spännande att se om någon lägger märke till dom :)

Det var allt jag hade för idag!
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg :)

gå in på min och säg vad du tycker? :)

2011-02-15 @ 01:07:10
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0