Tattuering!!

JAG SKA TATTUERA MIG!!! Jag är så sjukt peppad!! :D Den 28 februari smäller det :D
Jag är så jäkla glad!!
den kommer att sitta i nacken/ ryggen och kommer att göra den i Nora på Rainbow tattoo!
Spana in deras hemsida :
http://www.rainbowtattoo.se/
men bilder på vad jag ska göra och så kommer sen :)

Jag tänkte ta och lägga upp en liten smyg titt på min tavla som jag håller på att måla till projektarbetet!



Oj, den hamnade snett, aja, men det är meningen att ni inte ska se allt som det ska vara, bara en smygtitt ;)
men så ser den ut än så länge :)


Sen har vi en uppgift på bilden, att välja ett stlle på skolan att utsmycka, vilket som helst, och ja, mitt är lite diskret, och jag har börjat på det och här är lite myg titt bilder på det :)



Haha, mer än såhär får ni inte se än ;) ser lite tråkigt ut kanske, men tror det kommer att bli bra :D

måste bara tillägga en lite smårolig sak!
PÅ facebook är jag ganska less på alla dom här, kopiera detta och sätt det på din sida om..ja, och så vidare, men det här var en som fick mig att le stort:
Kopiera denna text om du liksom jag kan jämföras med en chokladbit.
Lite för fet men rätt läcker och oemotståndlig! ;)
Nej, nu ska jag ta och krypa till kojs :)
Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0