lördag!

I lördags morse kom Isa, Lovisa och Freddan och hälsade på oss här i Linköping för att se hur jag bor nu. var väldigt härligt att se och träffa dom igen! :D <3

Efter det så tog jag och David oss in till stan där vi fixade en taklamta till sovrummet, vart jättebra!
Sedan tog jag en titt in på Carlings och där hittade jag två jättehärliga, enkla men fina tröjor för bara 99 kr :D





har bara bild på ena dock!


Sen på söndagen så bestämde vi oss för att göra tv rutor, det har jag längtat efter länge nu, gjorde dubbel sats så vi fick lite matlådor oxå! :)

Den här gången testade vi att ha i champinjoner och färsk basilika, vart riktigt gott!



Nej, nu ska jag ta och gå iväg till jobbet :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0