borta bra men hemma bäst!

Jaha, då har man gått grundledar kurs för JUNIS, dom tog upp mycket bra och jag har lärt mig en hel del som man kan använda :)
men något jag har saknat är min egen säng, och fy vad skönt att vara hemma igen, i sin egen säng i ett fräsht rum, utan mögel och snusprilla i ;) xD

Har varit en väldigt lärorik helg, och det är ju inte helt fel!

Och ska man nu nämna något om mellodifestivalen så hade jag ju önskat att man hade röstat vidare en låt som låter egen och inte låter precis som en annan låt, ganska så på pricken dessutom!!

själv så hejade jag på Oh my good!! den gjorde en riktigt glad och var egen och stack ut lite, så som jag vill ha det :D

Har lite bild brist, men här kommer lite ego bilder!



Jag som ser väldigt annorlunda ut här :O



Bild världens bästa David tog på mig <3

Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: David

älskar verkligen färgerna på den senare bilden :) tänkt vilken bra fotograf jag kan vara ibl ;) <3

2011-03-14 @ 13:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0