Snart jul!

Ja, äntligen snart jul, då man får träffa hela familjen, eller ja, nästan hela, och jag längtar :)
Julstämmningen är härlig, nästan alla julklappar är inhandlade och det är superfin snö ute..även om det är så kallt så man bara vill sitta framför brasan hela dagarna, men det hör till :)
Håller just nu på att sticka på en halsduk, bara vanlig svart, så när jag har gjort skolarbete och lessnat på det så har jag det och göra :) vilket är väldigt avslappnande såhär på vintern :)

På fredag så kommer världens underbaraste David hit :D <3 och jag längtar så enormt mycket>.< :] <3
Två veckor känns som en evighet!! Men snart är han här igen :] <3

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0