Hej!

Hejsan alla glada människor!

Den här dagen har varit ganska seg, inte hänt så mycket.
En helt vanlig dag i skolan! men på vägen hem fick jag prata med Ellan i telefon, och jag vill bara säga att du gör mig så glad gumman :D <3 Saknar dig!


Jag håller på att skissa väldigt mycket på drakar just nu, ska göra det till ett bildprojekt på skolan, där vi ska göra vapensköldar, och min ska ha en drake på sig, och jag målade en drake för ett tag sen, så när jag kan ska jag försöka lägga upp den bilden, å kanske lite på skisserna oxå :)
Men ju mer jag målar på dom, dessto roligare blir det, det finns så mycket man kan göra å så otoligt mycket fina drakar :D  Är det någon som har några tipps på fina drakar så säg gärna till, jag vill ha mycket inspiration!! :)

hoppas alla får en fortsatt trevlig dag! :)







Här bjuder jag på en bild på mig själv
som jag själv har målat :)




Kommentarer
Postat av: ellaan

Du gör mig också väldigt glad gumman <3

fin drake! =D

2009-09-02 @ 19:19:45
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0