Gammla bilder!

Satt och kollade igenom lite papper idag, och så hittade jag gamla bilder som jag har målat, haha, var roligt att se hur man ritade för flera år sen, något man tyckte var så snyggt nu..haha, inte lika snyggt längre, men bjuder på några bilder ;)
Är kul att se hur man har utveklats :)





Haha, ja, den här var en skoluppgift, man skulle måla en bild i en
konstnärs anda, och jag hade ingen mindre än Salvador Dalì ;)



Ett ofärdigt klotter :)



Och så Elvis :D



En figur som jag målade av från min favorit manga :)



Haha, och det här vet nog alla vem det är ;) haha, målade av den
för sjukt länge sen!!



Denna satt jag och klottrade ner på en lektion :) Inte helt färdig :P



haha, observera att alla dom här bilderna målade jag för jätte länge sen xD förutom den sissta ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

hmm... tycker rosen är underbar :D. Och Elvis är alltid cool :P

2010-08-26 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0