Here somes the sun!!

Jaha, då var sommarlovet slut, och jag måste säga att det är skönt :D
Har hänt lite tråkigt under sommaren, men man hämtar sig och måste gå vidare, så skönt att börja skolan, känns som ett kanon år, och att ha den känlsan känns ännu bättre, livet börjar bli gladare igen :)
Vart helt överlycklig när jag såg mitt schema!! har en lång och härlig sovmorgon på onsdagen till halv två;) och på torsdagen en till sovmorgon till ungefär 11, och sen ingen idrott, ingen matte eller engleska, så jag är helt nöjd:D
Massa roliga ämnen:D
Och fy vad jag längtar tills vi kommer igång med projekt arbetet ordentligt!!

Jag är glad!!


Lägger in ett klipp på en låt som jag har lyssnat väldigt mycket på nu!
Den betyder mycket för mig, och hon som sjunger är en otroligt bra sångare!!
Den piggar upp när man är lite nere :)



Lyssna och njut :)

Ha en härlig dag!! :)

Kommentarer
Postat av: Ellan

Så underbart att höra att du är så glad gumman! :D<3

2010-08-26 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0