saknad vän

Sitter och blir lite nostalgisk och tänker på gammla minnen, och vissa lite nyare men började även sakna en väldigt härlig person, som just nu är sjuk :( ..krya på dig!! :) <3
Saknar dig väldigt mycket! Är lite jobbigt att man bor så långt ifrån, men å andra sidan så vet jag att hur långt ifrån vi än är så kommer vi ändå alltid kunna vara vänner! Du har alltid funnits när jag har behövt någon, du har alltid varit en underbar vän som jag kunnat lita på, och jag gör allt för att vara lika tillbaka mot dig!
Du är en underbar, glad och härlig person som alltid får en att le och jag är väldigt glad att jag har dig som vän <3
Tack för att du finns och fortsätt vara den underbara människa du är :) <3


Kram på dig Ellan! :) <3

 



Kommentarer
Postat av: ellan

Hej gumman! :D

Så himla söt du är! Tack! <3

Så glad jag blir när jag läser det du skrivit! :D

Jag är jätteglad att jag får vara din vän - för du är en helt fantastisk tjej med ett stort hjärta som alltid är snäll och omtänksam! :) Jag vet att jag alltid kan lita på dig och ha kul med dig - du är helt enkelt underbar! :] <3 Det är så skönt att vi håller kontakten även fast vi bor så långt ifrån varann, för du är en person jag inte vill vara utan i mitt liv! <3 Tack för att DU finns!!!!



Saknar dig jättemycket och jag blir också nostalgisk när jag tänker tillbaka på alla minnen vi har tillsammans! :) jag längtar tills vi träffas igen! <3 :)

2010-10-24 @ 21:36:52
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0