Duger jag?

Duger jag?

Det är en fråga som väldigt många ställer sig själva, inklusive jag. Men varför
ställer man en sån fråga om sig själv? Man ska ju vara nöjd med den man är, stå för den man är.
Ändå så är det en fråga som dyker upp i huvet ibland, och jag blir så besviken på mig själv när jag
tänker så, varför skulle jag inte vara tillräckligt bra för någon?
Man ska vara stolt för den man är och stå för det, men det är kanske inte så lätt alla gånger.
Ibland har man dagar då man känner att man inte räcker till, allt är helt plötsligt fel med en, men det hör kanske till. Man måste kanske få känna så ibland oxå. Men man måste oxå komma ihåg att oavsett hur man ser ut så duger man, eller duger är ett lite svagt ord kanske, man är snarare Perfekt som man är, och våga vara stolt över hur man ser ut, våga visa upp sig själva! ( utan att ta det till överdrift såklart )

Så vid frågan; duger jag?
Svar: nej, duger är ett försvagt ord, du är perfekt som du är!

Kommentarer
Postat av: maria

jag behövde få läsa det där idag, tack gumman för att du tog upp det :)



och jag har aldrig tvivlat på att du duger som du är :D bara så du vet liksom :)

2010-09-12 @ 16:27:13
URL: http://mmariapettersson.blogg.se/
Postat av: MangaLinn

Helt korrekt gumman! :) Du är så perfekt man bara kan bli<33

2010-09-12 @ 17:34:13
Postat av: Elisa

Min älskade vän du är så klok! :D

och perfekt! :D <3<3

2010-09-12 @ 18:19:33
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0