Ludovico Einauidi

Jag har lagt in lite klipp förut med honom, och jag har börjat lyssna på honom bara mer och mer, och ju mer jag lyssnar ju mer gillar jag det. Musiken är helt fantastisk, jag är totalt sold!
Finns det något vackrare pianospel och musik än det här?
Det är något med den här musiken som känns som om allt bara försvinner, och man bara sjunker in i musiken!
Om det finns någon som vet om han någongång skulle göra en tripp förbi lilla Sverige och spela så säg till :D
Han har även nu på senaste tid inspirerat mig mycket till min musik och konst till utställningen som jag ska göra i mars / aprill!

Lyssna och njut!




Den sissta här är en av mina absoluta favoriter med han,hur allt byggs upp och hur allt
hänger ihop, det är helt galet bra!!! :D

Hoppas ni gillar det :)

Ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Tack så jättemycket :D den e dock intye klar än :(

2011-01-11 @ 13:34:19
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0