något blir det alltid!

Hej :)

Idag hade vi halv koncentrations dag, vilket var väldigt bra, fick väldigt mycket gjort på kostymen som jag håller på att göra :)
jag tror det kan bli bra :)
För er som inte vet så håller våran klass och 2orna tillsammans med massa andra program på skolan på att göra en musikteater föreställning. Detta år heter den 3141!
Det kommer handla om framtiden, långt in i framtiden! Så mycket mer än så kan jag inte säga än ;)
men vecka 12 blir det premiär så då får ni komma och kolla :)

Sen har jag jobbat lite med lera, här är fortsättningen på bilderna som jag visade med bara lerklumpar!



åh, den vill bara lägga sig åt sidana, aja, det kommer mer och bättre bilder sen:)
Det skulle bli en drake från början hade jag tänkt, som skulle ligga och sova, men det ville
inte bli som jag ville, det vart bara kladd, och så kom jag på att jag har mest bara gjort drakar, så nu ville jag göra något nytt :)
såhär vart det!
nu ska den bara in i ugnen och brännas, och sen målas :)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sagt o gjort! =)

2011-01-27 @ 11:44:51
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0