Sjuk :(

Usch vad jag hatar att vara sjuk :( Och dom här två månaderna januari och februari, det är inte mina favorit månader, så gråa och daskiga, och bara massa slask :(

Men måste bara tacka för den underbara helgen på boda borg med världens bästa pojkvän och syrran med kompisar :D
Var super kul, trotts att vi tjejer fick ganska rejlt med stryk innan vi slog ihop lagen ;)
Men revanch ska det allt bli!!

Men något underbart är att idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 4 månader <3
Du betyder väldigt väldigt mycket för mig, jag älskar dig <3



Jag och David :) <3


Ha det kanon och håll er friska!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vi låg under med en bana... så såmycket stryk fick vi inte.

2011-01-18 @ 19:55:57
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0