Phu!!

Äntligen får man sätta sig ner och bara slappna av lite! Efter en mycket intensiv musik teater projekt vecka med 3141 som var super bra är man rätt så slut!!
Det var verkligen jätte kul, men det tar på en, och nu är det mitt och Linns projekt som är på gång!

Men trotts allt så känns det att man lever och att få leva är ju inte fy skam det inte!

lördag är det vernisage så kom och kolla!!

Lindesbergs stadsbibliotek, nere i källaren
kl 12.00-14.00

Utställningen är mitt och Linns projektarbete som vi har jobbat på hela året och den heter "Color in the light and darknes"

Imorgon blir en spännande dag, då kommer min mamma hit, ska bli skönt att träffa henne igen :)<3 och så kommer David, vilket jag oxå längtar väldigt mycket efter <3

Har bränt ut mina låtar på skiva idag, så en sak mindre att göra :)

Nej nu är jag trött och ska gå och lägga mig och SOVA!!! ;)


Godnatt!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Det ska jag nog kolla in =)

2011-04-01 @ 11:34:22
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0