Ellan<3

Här kommer ett litet inlägg om en mycket älskad person<3

Ellan, jag hoppas du vet vilken underbra människa du är! Du är en sån person som lyser upp det mörka, du sprider glädje runt omkring dig och värme<3

Jag har haft så otroligt många roliga stunder med dig, och även mer sorgsna,men det har alltid slutat med glädje, för man kan inte vara ledsen eller sur med dig länge, för vi kommer alltid på nåt komiskt tillslut å kan skratta hur länge som helst sen :D

Hur långt bort jag än är så kommer jag ändå alltid finnas här för dig<3
Jag saknar dig verkligen och hoppas att vi snart kan ses igen:D <3

Jag glömmer dig aldrig<3
Jag älskar dig gumman<33

och glöm inte bort att vi är otroligt snygga i knallfärgade regnkläder på moppen ;) xD

Här kommer en bild på mig å min underbara vän<3

Ta en titt in på hennes blogg vettja :D

http://mesig.blogg.se/



Ellan i blont hår och jag i rött :)
tyvärr är bilden tagen med mobil och
är lite suddig.

Kommentarer
Postat av: ellan

Felicia<3

Vilka fina ord! :]

och jag har bilden på oss i de "snygga" regnkläderna som bakgrundsbild på mobilen, så jag glömmer det aldrig! ;)

Älskar dig!!!

2009-09-10 @ 18:14:59
URL: http://mesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0