regn regn å mera regn!

Det regnar massor ute nu, men trotts detta skitväder så är jag på väldigt bra humör :)
Hade sovmorgon idag, och fick sluta tidigare för våran engelska vart inställd!

Och ärligt talat gillar jag när det regnar, det är mysigt, då kan man kura ihop sig i soffan, kolla på en bra film, eller nåt bra program på tvn å dricka varmt chai the!
Så det är nog vad jag kommer att göra sen idag :)


Har inge nytt att lägga upp så lägger upp lite mer gamla bilder som jag har målat!
och sen ska jag sätta fart å måla lite mer, nya bilder :)

Ha en fortsatt trevlig dag!




Min hand som jag målade i 7an tror jag :)



En till bild i flytande tusch :)  Ärligt talat vet jag inte vem det är jag har
målat, men jag såg en snygg bild i en tidning som jag ville måla av, å det
blev såhär!
Bilden blev dock lite suddig!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Du är jätteduktig! :)

2009-09-03 @ 21:23:39
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Lovisa Tekla Evelina♥

Din blogg vart för jävla snygg!

(jag vet) ^_^

2009-09-05 @ 21:26:58
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0