Tack linn <3

Vi hade en svenska uppgift i skolan där vi skulle skriva ett högtids tal till någon, och Linn hade skrivigt ett tal som gjorde mig väldigt glad, och rörd oxå :] <3
Tack Linn, Du är en underbar vän som betyder otroligt mycket för mig <3 :)
Tack för att du finns :) <3



Eviga Minnen!

Ständiga tankar om vått och torrt kan vår vän härinne erbjuda att misstolkas.Men skenet bedrar, säger jag bara för Felicia Sandström är en ljuv blomma, som tycks sig vara tillsammans med ett bi…

Men nog om knasigheter, för det kommer bara bli värre! Själv får jag ofta ”lida” av min käre väns minst sagt skumma detaljer på en dröm hon hade härom natten. Men det spelar ingen roll om jag får höra dem gång på gång, ty jag är evigt tacksam att hon kom tillbaka till Lindes, ibland, dunkla håla.                                    Saknaden var stor, vill jag säga er, när hon bodde typ 1000mil uppåt i vårt avlånga land. Men all den sorg kommer jag idag knappt ihåg här och nu till hennes ära. För all den tid med dig är bara sann glädje (och en hel del flum).

Så för er som inte känner Felicia, en kvinna som vet hur man står på två ben och kan ta vara på sig själv, vet kanske inte hur mycket ärliga känslor som finns i denna lilla varelse. Om ni ser henne om 10år och känner igen henne, var inte blyga för att säga hej till henne för hon kommer artigt att hälsa tillbaka, även om hon inte känner igen er.

Vad jag försöker säga här alltså är att om du lär känna Felicia så kommer du vara med om oförglömligt underbara minnen med henne. Jag kommer i alla fall att alltid bevara dem varmt om hjärtat och jag ser fram emot all tid framtiden har att erbjuda tillsammans med min bäste vän, nämligen: Felicia.

 


Tack gumman <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men va fint :) Linn är en rikigt fin vän :) och du gumman.. jag saknar dig jätte mycket! vi ses på julafton :D

2010-11-07 @ 16:10:33
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0