Ny skjorta!

Hello!!

Idag var jag med Freddan och hans lillebrorsa och hans kompis på Kopparbergsmarken
och trotts allt regn var det kul, fanns mycket att se :)
köpte en ny skjorta, knall grön och svart :D
sen vart det strumpor!

Sen har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och så, vart en skön lördag :)

bjuder på en bild på skjortan och en bild som jag satt och ändrade med ljuset
på på min mobil :)








Och just ja! jag måste ju bara lägga ut denna låt oxå, grymt skön låt!!





Och till sisst måste jag bara tillägga att jag tycker om min David väldigt mycket <3 :]

Trevlig helg!! :)

Kommentarer
Postat av: David erik Boström

din nya skjorta ser helmys ut, och din david gillar dig väldigt mkt tillbaka <3

2010-09-25 @ 19:54:30
Postat av: Isabelle

Kul att du uppdaterar :D

2010-10-03 @ 16:31:50
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0