Grattis!!

Idag fyller världens finaste Elisa 18år så ett Stort GRATTIS till dig :D:D:D:D <3

Och något som oxå måste nämnas är att hon om bara mindre än en vecka kommer HIT!!! :D:D:D:D
Jag längtar otroligt mycket efter dig!


Livet känns verkligen bra just nu, vernisagen gick hur bra som helts och jag är verkligen nöjd med vad jag och Linn har åstakommit, och stort tack till alla som kom och kollade!!

Jag har världens underbaraste pojkvän <3

En underbar familj<3

Underbara vänner <3

= att jag är LYCKLIG!!

Ha en fortsatt trevlig söndag :)

Kommentarer
Postat av: elisaaa

Hihi åh tack så mycket fantastiska Felicia!! :D <3<3 Längtar efter dig - men på fredag ses vi!! :D <3:D :D

2011-04-06 @ 23:17:44
URL: http://elisalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0