Dålig dag!

Usch för detta slask och gråväder! men det positiva i det är att snön smälter och det gör mig glad nu, för fy vad jag längtar efter våren och sommaren!
Repade med storbandet idag, så var kvar i skolan till halv 9 på kvällen!! 
Dom är otroligt duktiga, dock var jag inte lika bra, vart lite för nervös och
virrig och tappade bort mig totalt när vi spelade så ja, det gick ju som det gick :S
Men sånt händer! Nu är det bara att repa mer och så hoppas jag att nerverna
håller för nästa gång och man gör bättre ifrån sig då :)

Tur att det finns fina människor runtomkring en som gör en på bättre humör :) <3

Och när jag väl kom hem, väntade god mat och när jag la mig i soffan för att kolla på
sässongs starten av house var det en katt som var kelig, vilket jag inte klagade alls på, så tur att det finns saker
som hjälper en igenom sådanna här mindre bra dagar :)



Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får en bättre dag idag! =)

2011-02-02 @ 05:51:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0