härlig låt!

Hello! :)
Ännu en dag i skolan avklarad! Har fortsatt att måla på min olje målning till projektarbetet, det går frammåt och var riktigt kul att måla med olja igen, var ett tag sen nu :)

Sa även hejdå till Jessica, våran utbytesstudent från Australien, hon har varit hos oss i ett helt år nu, och nu åker hon hem, kommer bli tomt, men varit väldigt kul att lära känna henne :)

Usch, denna månad och nästa är jobbiga, många får vinter depprission när vintern kommer, innan jl lovet, men min kommer snarare nu, när man bara går och väntar på att det ska bli varmt, och det är bara halt, blött, rått och slaskigt ute...jag vill ha varm vår och sen sommar :D

Men här är iallafall en låt som gör mig väldigt glad :)

Måste ju även lägga till att jag bara älskar filmerna oxå, så har man lyckats att inte se dom
så är det ett måste att titta på dom ;)

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Jaa det blir de nog se :D

2011-01-12 @ 14:25:02
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0