Lägenheten!

Ursäkta, nu har jag inte skrivigt på evigheter, men gud vad mycket som har hänt och livet känns helt underbart just nu!
Sommar, jag har tagit studenten, jag kom in på folkhögskolan som jag ville, jag har flyttat till Linköping, jag har fått jobb, jag har väldens underbaraste pojkvän som nu mera är min sambo!! <3
Så mycket bättre kan det inte bli!

Ja, mycket har hänt på väldigt kort tid, och glad som tusan e jag :D

Jag kommer kanske att vara lite frånvarande, men ska försöka att ta en släng här lite då och då för att informera om hur mitt liv rullar på här i Linköping :)

Tänkte ta och lägga upp lite bilder på hur det ser ut här i lägenheten än så länge!

Köket har vi här, jag älskar det!!



Badrummet/ toaletten, helt nyrenoverad, älskar det med!



Åså hallen, med golvmoppen lite fint stående där oxå, hade städ
dag när kortet togs (A)



Och så balkongen men våran fina krukväxt som vi var ich köpte
ganska nyligen :D




Det var det jag hade bild på, mer bilder på vardagsrummet och sov-
rummet kommer kanske senare :)

ha det så bra!!





Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag blir så himla lycklig när jag läser vad du skriver - är så glad för din skull! :D

Du förtjänar verkligen det underbaraste och bästa min fantastiska Felicia! <3 :D



P.S; Lägenheten ser jättefin ut och grattis till jobbet!! :D

2011-07-05 @ 13:18:17
URL: http://elisalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0