Studentbalen!

Studentbalen avklarad!
Och vad tyckte jag om balen? Jo, jag måste erkänna att jag är lite besviken på dom som höll i vad som skulle hända och maten och sånt, det kändes som om det var dålig med energi som lades ut i det dom gjorde, hade faktist förväntat mig lite mer för den summa pengar man betalat. Ingen ordnad dans eller något sånt vilket jag verkligen saknade!
Men nu till det positiva!
Gud vad snygga alla var!! och allt härligt folk går inte att klaga på, så det vart ändå en trevlig kväll som jag verkligen inte skulle vela ha varit utan :)

Så tänkte bjuda på lite bilder hur jag och Linn såg ut på balen, väntar på att jag ska få lite mer bilder så jag kan lägga ut på andra oxå :)













Nu väntar sängen och sömnen på mig!!
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas ditt nya liv i Linköping blir bra :D Nu får du flitigt använda bloggen så du håller oss uppdaterade :) lägg in bilder på er lägenhet och annat kul ni gör om dagarna :)



PUSS <3

2011-06-11 @ 23:05:49
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0