konad nagel styling

Idag fick jag konad nagel styling av världens bästa sysster :D vart super glad, har velat ha det länge nu och idag fick jag det!!
Självklart var jag ju tvungen att testa på en gång och såhär vart det( snabbt visat i två steg!:

Grundmåla i vitt, kladdigt och fint blir det då jag inte kan låta bli att måla utanför!




Och så efter att jag har stämplat på mönstret som jag ville ha och efter att ha tagit bort dom värsta resterna runt om :)
Dock så vart det utsuddat när jag målade på det genomskinliga, så vart att se lite lila ut istället för rött som jag hade tänkt men vart helt ok :)



Tack världens bästa Isabelle :D <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Var så god gumman :D

2011-06-01 @ 11:43:13
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0