slutet och början

Nu är det inte långt kvar tills skolan är slut. Alla dessa år i skolan, med rutiner och saker som bara rullar på som det ska utan att man behöver göra så mycket, det är snart slut...

Snart  så flyttar jag från Lindesberg, där jag har bott så många år för att skaffa ett nytt hem.

Jag säger snart hejdå till alla mina klasskamrater som jag har fått dela 3 år med.

Säger hejdå ett tag till några av mina närmaste vänner.

Säger hejdå till den familj jag har fått bott hos.

säger hejdå till det trygga enkla liv som man är van med.


Det är jobbigt och det känns lite tufft, men samtidigt så kan man även se det såhär:

Efter allt slit i skolan får man äntligen ut i världen, visa vad man kan och skaffa på sig mer erfarenheter. Göra det man själv verkligen verkligen vill!

Jag har jättemånga fina minnen från Lindesberg som jag kommer att bära med mig till Linköping där jag får starta och bygga upp mitt liv tillsammans med världens underbaraste pojkvän i en jättefin lägenhet <3

Minnena från klassen kommer alltid att finnas med mig, det har varit en underbart rolig tid i mitt liv och jag kommer alltid att minnas dom som den bästa estet klassen någonsin, särskillt efter våran avslutnings konsert där alla verkligen visade hur enormt grymma alla är!! <3

Till mina närmsta vänner säger jag bara hejdå för en liten stund, för er vet jag att jag kommer att träffa igen<3

Kommer alltid att vara tacksam för den period som jag har fått bott hos er, ni har gett mig ett hem för en period och stöttat och hjälpt mig som en riktig familj gör, och har även lärt mig saker här som jag kommer att ta med mig ut i livet :) <3

Och till det trygga enkla livet som jag säger hejdå till...nu är det dax att visa att man kan klara sig själv och stå helt på egna ben, och när man väl visat att man kan det..finns det någon skönare känsla? att veta att man kan klara sig på egna ben är något som stärker en väldigt mycket och det ser jag bara som något bra!

Man tänker tillbaka på väldigt mycket som man har varit med om nu alla dessa år och fy vad glad och tacksam jag är för det livet jag har fått, för dom underbara människorna som jag har haft runt omkring mig, som har stöttat, hjälpt mig och visat mig olika vägar i livet som nu har lett fram till det här!
Jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är, och det med en liten tår i ögat, för visst känns det ju lite jobbigt oxå. Men stolt och lycklig e jag!

Och sen till en stor sak som gjorde mig sjukt glad!!!

JAG HAR KOMMIT IN PÅ LUNNEVADS FOLKHÖGSKOLA, KONSTLINJEN!!!

Utav 100 stycken så tog dom ut 25 och en av dom var jag!!
Jag är lycklig så det bara skriker om det!!

Så skolan för min del är ju inte riktigt över än, två år till, men dock med något där jag bara får hålla på med det jag verkligen brinner för: Konsten!!

Nej, nu väntar duschen på mig och sen göra sig iordning för att sedan tillbringa kvällen med Världens bästa syrra och hennes kille :) <3


Har inte så mycket bilder att komma med så lägger upp en på min färdigläkta tattuering, som jag för övrigt är sjukt nöjd över :D



Ha en underbart trevlig kväll!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0